זהירות בורות רבים בשטח ואסור לרדת מהשביל המסומן! ההשערה המקובלת היא כי מדובר בארבעת המחוזות העיקריים של מלכות , שאגר מזון לקראת התקפה אפשרית על הממלכה פשוט היכנסו לגבעה מאחת הכניסות ולכו בשבילים
לא נורא, כי יש לנו בארץ גרסה לא פחות יפה- פריחת השקדיות באזור נבחין גם בבור מים ושקתות ובהמשך גם במערת קבורה

נצא לדרך בצומת עדולם 1.

פריחת תורמוסים בתל שוכה
כשנגיע לכביש נזהה שם חניון קטן 9
מקטע מספר 47: מצומת עדולם לשריגים
נרד כ-400 מטר עד למצפור נחל תבור, ונמשיך לרדת לכיוון תל רכש ונחל תבור
טיולי פריחות בישראל
התאריכים המומלצים למצוא בגבעת התורמוסים הם: מתחילת חודש פברואר ועד סוף אפריל
פונים שמאלה לרחוב חנקין, לכיוון בית העלמין הצילומים שאתם רואים בבלוג הם ממש מהקצה של השדה
נחצה כביש פנימי שכיוונו צפון מערב — דרום מזרח ומכאן נטפס כ 40 מטר הפרש גובה עד מפגש השביל עם שביל בסימון שחור 5 שאתו נפנה צפונה משטרת מודיעין: 08-9726444 אפשרויות חילוץ במסלול: בחלק גדול של המקטע אינה אפשרית

מרבדי רקפות מרשימים, אפשר לראות במספר מקומות מסוים.

טיול פריחה יפה לתל שוכה
עזקה נזכרת בפעם הראשונה בעת מסע כיבוש הארץ בידי יהושע — עד אליה הגיע יהושע ברודפו אחרי חמשת מלכי האמורי לאחר שהוכו בגבעון : " ויהמם ה' לפני ישראל ויכם מכה גדולה בגבעון וירדפם דרך מעלה בית חורן ויכם עד עזקה ועד מקדה " יהושע י , י
פריחת תורמוסים בתל שוכה
פרחי התורמוס ממלאים את המורדות שסביבנו בצבע כחול בוהק, ויוצרים מראה מופלא
מקטע מספר 47: מצומת עדולם לשריגים
שנה לאחר מכן נסעתי עם חברה למטעים שליד לטרון, שהיו די עמוסים, לכן החלטנו להמשיך למטעים שנמצאים בקרבת מושב טל-שחר, שהיו רק שלנו