اللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه واللي باقي علينا اهلا فوق دماغنا مكانه عالي وف عيونا هنداريه ماحنا عشنا لناس باعونا ف النهايه خدنا ايه ………… النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه ……… اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي معلومات عن أغنية اللي يمشي يمشي عادي تعتبر أغنية اللي يمشي يمشي عادي من أجمل الأغاني التي غنتها الفنانة السعودية الشابة داليا، حيث طرحت الفنانة داليا ألبومها الأخير للعام 2021 وكان من ضمن أغانيه أغنية اللي يمشي يمشي عادي التي لاقت رواجا كبيرا عن محبي ومتابعي الفنانة السعودية داليا في الخليج العربي والوطن العربي ككل، كما تعد أغنية اللي يمشي يمشي عادي من كلمات الشاعر المصري الكبير عمرو المصري وقام بتلحين الأغنية الملحن الكبير والأستاذ مصطفى الشعيبي الذي له العشرات من الأعمال الفنية المشهورة في العالم العربي والخليج العربي على وجه الخصوص وقام بتوزيع الأغنية الموسيقار الكبير والأسطورة في عالم الغناء عمرو الحضري كما قام بالإشراف العام على إنتاج الأغنية المنتج الكبير واللامع محمد درويش الزرعوني، كما تعد أغنية اللي يمشي يمشي عادي من أكثر الأغاني التي لاقت رواجا عند الجمهور الخليجي والعربي في الوطن العربي

.

5
Stream اللي يمشي عادي. by ʳᶤˢᵉ𖤐.
اللي يمشي عادي
داليا
اللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه واللي باقي علينا اهلا حضننا ده اولي بي فوق دماغنا مكانه عالي وف عيونا هنداريه ماحنا عشنا لناس باعونا ف النهايه خدنا ايه
ياتري مين اللي هيخسر وياكل شطة مو…

.

7
Stream Elly Yemshy 3ady داليا
اكتشف أشهر فيديوهات اللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه
اكتشف أشهر فيديوهات اللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه

.

اكتشف أشهر فيديوهات الي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه
اللي يمشي يمشي عادي كلمات
داليا
النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه